اتحادیه قالیشویی اصفهان

اتحادیه ها از افراد خوشنام و با تجربه هر صنف کاری و برای حمایت از حقوق مشتری و اعضای آن صنف تشکیل میشود.
کار آنها نظارت بر اعضای اتحادیه، جهت بهبود خدمات و رسیدگی به تخلفات می باشد.
باگسترش زندگی و افزایش جمعیت فرش به عنوان یک کالای پر مصرف با ارزش به حساب می آید که تقریبا در همه خانه ها وجود دارد و برای تمیز کردن فرش و قالی از مدت ها قبل، شغل قالیشویی بوجود آمده که البته در زمان های دور مردم خودشان کار تمیز کردن و شستشوی فرش را انجام می دادند و البته الان با توجه به تنوع فرشهای دستبافت و ماشینی و نبود فضا وامکانات لازم برای شستشوی مناسب فرش بسیاری از مردم، برای شستشوی فرش به واحدهای قالیشویی رجوع می کنند.

جهت مشاهده لیست قالیشویی های مجاز شهر اصفهان که دارای جواز کار از اتحادیه قالیشویی اصفهان هستند می توانید روی لینک کلینک کنید (لیست قالیشویی در اصفهان)

برای ساماندهی قالیشویی ها و هم چنین نظارت بر آنها اتحادیه قالیشویی تاسیس شد.
در ایران اولین اتحادیه مستقل قالیشویی در تهران و در سال ۱۳۵۱ تاسیس گردید.
اتحادیه قالیشویی اصفهان واقع در خیابان حکیم می باشد که یکی از اتحادیه های فعال در اصفهان است و زیر نظر اتحادیه تولید کنندگان فرش دستبافت می باشند و مشغول به کار هستند.مهمترین هدف آنها بهبود کیفیت خدمات قالیشویی، دفاع از حقوق مشتری ورسیدگی به درخواست ها و شکایت های مشتریان، صدور مجوز فعالیت برای افراد مناسب قالیشویی، هم چنین ارائه قیمت های منصفانه و نظارت بر کلیه خدمات واحدهای مجاز قالیشویی می باشد.

اتحادیه قالیشویی فرش

مشتری قالیشویی میتواند برای گرفتن اطلاعاتی از قبیل مجاز بودن واحد قالیشویی، تعرفه قیمت ها ویا درخواست شکایات و پیگیری و سایر موارد ارجاعی به اتحادیه رجوع کنند و یا با شماره تلفن 03132214298
تماس بگیرند تا سریعا معلوم و پیگیری گردد.

جهت تماس با اتحادیه قالیشویی اصفهان

کلیک کنید

 

در ادامه نکات مهمی در رابطه با واحدهای قالیشویی و نحوه خدمات دهی آنان ذکر میکنیم که قطعا با دانستن آنها در انتخاب قالیشویی برای شستشوی فرش مورد نیاز هر مشتری می باشد.و با رعایت کردن آنها می توانید بهترین تجربه رو از قالیشویی و اتحادیه داشته باشین.

متاسفانه بخاطر واحدهای قالیشویی غیر مجاز و یا سو استفاده برخی قالیشویی های مجاز، مشکلاتی در ساختار روند شستشوی فرش از لحاظ کیفیت و قیمت بوجود می آید که باعث نارضایتی مشتریان و آسیب دیدن فرش می شود از این رو حتما باید نکات زیر را در نظر بگیرید.

  • داشتن مجوز و پروانه کسب واحد قالیشویی که توسط اتحادیه قالیشویی اصفهان برای آن واحد و بعد از داشتن صلاحیت لازم صادر می گردد.
  • لیست قیمت که هرسال در نیمه دوم سال قیمت جدید برای شستشوی فرش دستبافت و فرش ماشینی و موکت تصویب میشود و هر مشتری می تواند اطلاعات قیمت را از اتحادیه قالیشویی بگیرد تا فریب برخی از قالیشویی های با قیمت بالا را نخورند. هم چنین قیمت شستشوی فرش براساس متر مربع می باشد و به صورت تخته ای حساب نمی شود. انجام خدمات جانبی برای فرش و نیز خدمات شستشوی ویژه نیز با توافق بین مشتری و واحد قالیشویی صورت می گیرد.
  • نحوه شستشوی فرش و استفاده از مواد شوینده استاندارد که در قالیشویی ها به دوصورت سنتی و مکانیزه با دخالت نیروی انسانی و روش اتوماتیک شستشو انجام می شود و نیز یکی از عوامل مهم در شستشوی فرش استفاده از مواد شوینده استاندارد می باشد چون در اثر شستشو با مواد شوینده نامناسب به بافت فرش آسیب می رسد.

و در پایان اینکه مقررات اتحادیه قالیشویی بهتر از هرمورد دیگری میتواند ضامن حفظ کیفیت فرش شما در مرحله شستشوی فرش می باشد و حتما برای امر شستشوی فرش به قالیشویی های دارای پروانه کسب رجوع کنید زیرا در صورت وقوع هر گونه مشکل می توانید از طریق اتحادیه پیگیری کنید و در برابر هرگونه مشکل احتمالی از سوی قالیشویی های غیر مجاز مثل سرقت فرش، آسیب فرش و یا بی مسئولیتی آنها، اتحادیه قالیشویی نمی تواند از حقوق شما دفاع کند.

قالیشویی در اصفهان
واحد قالیشویی همیشه تمیز یکی از قالیشویی های خوشنام و با اعتبار اصفهان است که دارای جواز معتبر از اتحادیه قالیشویی می باشد.هرسال به بیش از 8000 هزار خانواده اصفهانی خدمات قالیشویی با کیفیت ارائه می دهد. فرش ها در کارخانه قالیشویی همیشه تمیز بصورت تخصصی و با بهترین مواد شوینده توسط استاد کاران با تجربه شستشو می شوند و شفافیت در قیمت و چگونگی شستشوی فرش جز اولویت های مجموعه همیشه تمیز می باشد.

شما میتوانید از طریق تلفن 03133331222 با کارشناسان همیشه تمیز تماس بگیرین و از خدمات تخصصی بهترین قالیشویی اصفهان استفاده کنید.

4.2 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]