قالیشویی در خیابان جی اصفهان

قالیشویی همیشه تمیز در خیابان جی اصفهان با بهره گیری از استاد کاران خبره با تجربه و کارخانه اختصاصی شستشوی اعلاشویی فرش دستبافت و ماشینی و موکت ، می تواند انتخاب مناسبی برای مشتریان این منطقه باشد.

قالیشویی همیشه تمیز ، دارای جواز معتبر از اتحادیه قالیشویی اصفهان می باشد و جز مراکز تخصصی و خوشنام خدمات فرش و قالیشویی در خیابان جی اصفهان است . و برای کلیه خدمات فرش فاکتور رسمی و ضمانت نامه کتبی کیفیت ارائه می دهد و فقط در صورت رضایت 100%مشتری هزینه شستشو دریافت می گردد.

 

ویدیو شستشوی فرش شعبه جی
کارخانه قالیشویی همیشه تمیز

مراحل شستشوی فرش دستبافت و فرش ماشینی در کارخانه قالیشویی همیشه تمیز طبق مراحل زیر می باشد :

  1. ابتدا فرش توسط ‌کارمندان و رانندگان با حفظ امنیت فرش در حمل و نقل تحویل کارخانه می شود.
  2. در کارخانه کارشناسی و رفع عیوب می شود و در صورت هرگونه عیب و ایراد احتمالی به مشتری گزارش می شود.
  3. خاک گیری توسط دستگاه خاک گیری برای کیفیت بهتر شستشو .
  4. با استفاده از مواد شوینده درجه یک و توسط استادشور با تجربه هر فرش به روش مناسب خودش ، شستشو و لکه گیری می شود .توسط شیر آب های پرفشار فرشها آبکشی می شوند و هم چنین برای خارج کردن مواد شوینده تمامی فرش ها پارو کشیده می شوند.
  5. توسط خشک کن های لوله ای فرش ها آبگیری می شوند و برای خشک کردن در فضای آزاد قرار می گیرند.
  6. بعد از کنترل نهایی کیفیت ، فرش به صورت لول داخل کاور پلاستیکی می شود و درب منزل مشتری تحویل داده می شود.

قالیشویی همیشه تمیز ، در خیابان جی اصفهان و هم چنین سراسر شهر اصفهان در تمامی روزهای سال آماده ارائه خدمات فرش و قالیشویی می باشد و هر سال به بیش از 6000 هزار مشتری خدمات قالیشویی انجام می دهد . لازم بذکر است که گفته شود شفافیت در کار و قیمت جز اولویت های این مجموعه می باشد و تمامی خدمات آن زیر نظر اتحادیه قالیشویی اصفهان می باشد.

اعضای تیم همیشه تمیز

خیابان جی اصفهان کجاست؟

جی از مناطق قدیمی اصفهان است و معروف است به زادگاه سلمان فارسی ، که در زمان های قدیم شهر اصفهان از دو بخش جی و یهودیه تشکیل شده بود.

خیابان جی یکی از بزرگترین خیابان های اصفهان که در منطقه شرق اصفهان واقع شده است و به دو بخش جی غربی و جی شرقی تقسیم می شود . خیابان جی بیشتر محل گذر عمومی است و جاهای تفریحی یا دیدنی ندارد اما مکان های پر بازدید زیادی مثل پل شهرستان ، مسجد ایلچی ، امامزاده شاه زید ، باغ جوان ، شهر رویاها ، باغ گل ها ، امامزاده ابولعباس و امامزاده اسحاق و محله کنگاز را در مجاورت خود دارد.

جی غربی ، در منطقه 4 اصفهان واقع شده است و به معابر مهمی مانند بزرگراه شهید صیاد شیرازی ، بزرگراه آقابابایی ، خیابان بزرگمهر ، خیابان پروین اعتصامی ، خواجه عمید ، لاهور ، فلکه احمدآباد ، سروستان ، آذر مهر و تالار متصل گردیده است و مخابرات استان اصفهان ، اداره امور مالیاتی ، دفتر نمایندگان اصفهان و.‌… در آن واقع شده است.

جی شرقی در منطقه 15 خوراسگان واقع شده است و در گذر معابر مهمی مانند سفر به سمت نایین ، آرامستان باغ رضوان ، میدان مرکزی میوه و تره بار می باشد و منطقه های توحید ، همدانیان ، مالک اشتر ، اریسون ، کنگاز ، اباذر ، ابهر ، سلمان ، شهروند ، بسیج و مسجد علی و ترمینال مسافربری جی در آن قرار دارد.

بطور کلی خیابان جی اصفهان دارای حمل و نقل عمومی راحت و امکانات رفاهی خوب است و میزان ترافیک معمولی می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]