قالیشویی در خیابان حکیم نظامی اصفهان

قالیشویی همیشه تمیز ، در خیابان حکیم نظامی اصفهان از مراکز تخصصی خدمات فرش و قالیشویی است . امروزه همه کارها تخصصی شدند و فرش ها نیز بدلیل تنوع زیاد باید به روش مخصوص خودش شستشو انجام شوند.اهالی محترم حکیم نظامی همیشه کیفیت در اولویت هاشون بوده که بتوانند بدون دغدغه و راحت فرش های خود را برای شستشو به یک جای مطمئن تحویل دهند .

کارخانه قالیشویی همیشه تمیز
شعبه حکیم نظامی

 قالیشویی همیشه تمیز دارای کارخانه اختصاصی شستشو می باشد و تمامی خدمات فرش و شستشو توسط پرسنل مجرب و با استفاده از روش های تخصصی انجام می شود هم چنین برای فرآیند شستشو از مواد درجه یک استفاده می شود و انواع فرش دستبافت اصفهان ، تبریز ، بختیاری ، نایین ، اردکان ، نجف آباد و انواع فرش ماشینی و فانتزی و پشمی و موکت و خوشخواب در این کارخانه به روش مناسب خودش شستشو می شود.

قالیشویی همیشه تمیز دارای جواز از اتحادیه قالیشویی می باشد و هم چنین برای تمامی خدمات خود فاکتور رسمی و شفاف و طبق نرخ اتحادیه و توافق مشتری ارائه می دهد.

مشتری مداری نیز جز اولویت های این مجموعه می باشد و بغیر از خدمات با کیفیت فرش ، رفتار کارمندان در موقع تحویل فرش و یا نحوه پاسخگویی و احترام به حقوق مشتری بصورت حرفه ای می باشد.
قالیشویی همیشه تمیز تخصصی ترین خدمات فرش را در خیابان حکیم نظامی و سراسر شهر اصفهان دارد و شعار اصلی آن

تمیزتر | سریعتر | مطمئن تر

است.  و هر سال به بیش از 6000 هزار مشتری خدمات فرش با ضمانت نامه کتبی کیفیت و سالم بودن ارائه می دهد.
از ویژگی های یک قالیشویی خوب می توان به مجاز بودن ، شفاف بودن خدمات ، شفافیت قیمت ، مسئولیت پذیری در کلیه فرآیند کار از زمان بردن فرش تا تحویل فرش و در دسترس بودن آن قالیشویی اشاره کرد.

قالیشویی در حکیم نظامی

پس شما ساکنین محترم حکیم نظامی با آسودگی خاطر می توانید قالیشویی همیشه تمیز را به عنوان نزدیکترین و بهترین قالیشویی در اصفهان وحکیم نظامی انتخاب کنید.

خیابان حکیم نظامی کجای اصفهان است؟

خیابان حکیم نظامی یکی از خیابان های شهر اصفهان است که یک طرف آن در مجاورت رودخانه زاینده رود است و پل فلزی را به فرح آباد متصل می کند.حکیم نظامی یکی از القاب اصلی شاعر و داستان سرای ایرانی نظامی گنجوی می باشد و علت نامگذاری این خیابان نیز همین مورد می باشد.

از مکان های مهم این خیابان میتوان به کلیسای وانک ، کوچه سنگ تراشها ، کلیسای بیت الحم  اشاره کرد. دو تا از محله های قدیم اصفهان نیز در این خیابان است یکی محله پاچنار که تقریبا در سال های گذشته بخش زیادی از آن باغ میوه و سبزی بود ولی هم اکنون بیشتر آن تبدیل به ساختمان های تجاری و مسکونی شده است و دیگر محله جلفای اصفهان که بیشتر اهالی آن را مسیحیانی تشکیل می دهد که در زمان شاه عباس کبیر از جلفا در کرانه رودخانه ارس به اصفهان کوچانده شدند و در این منطقه سکنی گزیدند و به یاد وطن خود نام جلفا را بر محل جدید سکونت خود نهادند و یک میدان مربع شکل که دور تا دور آن مغازه است و کلیسای وانک و بیت الحم در این محله واقع شده است هم چنین در مجاورت این محله مراکز خرید تجاری زیادی نیز وجود دارد که بخشی از گشت وگذار وخرید مردم شهر در اینجا انجام می شود.

خیابان حکیم نظامی در منطقه ۵ اصفهان واقع شده است و خیابان های نظر غربی ، نظر میانی ، خاقانی ، مهرداد ، محتشم کاشانی ، شریعتی ، حسین آباد ، جوشقانی ، موحد نیا ، توحید و خیابان وحید را در مجاورت خود دارد. هم چنین به معابر مهمی مانند بزرگراه صفه ، زیرگذر شهدای غزه ، پل فلزی متصل گردیده است و بیمارستان سعدی ، موزه موسیقی اصفهان ، موزه بین المللی جلفا و کلیسای گئورگ مقدس در این خیابان می باشد.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]