قالیشویی در سه راه سیمین اصفهان

قالیشویی همیشه تمیز در سه راه سیمین اصفهان ، جز برندهای معتبر و خوش نام شستشوی فرش  و خدمات فرش است و اگر طرفدار کیفیت در قالیشویی  و شفافیت در مراحل کار قالیشویی می باشید ما ،  قالیشویی در سه راه سیمین اصفهان را به شما معرفی می کنیم .قالیشویی همیشه تمیز دارای کارخانه مستقل و در فضایی بیش از 1000 متر مربع می باشد و کلیه خدمات فرش و قالیشویی توسط استاد شور با تجربه و با بهترین مواد شوینده و به صورت حرفه ای انجام می شود .

ویدیو کارخانه قالیشویی همیشه تمیز
شعبه سه راه سیمین

قالیشویی همیشه تمیز سرویس حمل رایگان فرش دارد و بدون تعطیلی کار میکند.
برای مشاوره رایگان تماس بگیرید 

 هر سال به بیش از چند هزار مشتری در سراسر اصفهان و سه راه سیمین اصفهان خدمات با کیفیت ارائه می دهد. قالیشویی همیشه تمیز یک واحد قالیشویی مجاز و مستقل است که زیر نظر اتحادیه قالیشویی اصفهان کار می کند و تمامی خدمات آن بصورت تخصصی و شفاف می باشد که خدمات شستشوی مختلف برای انواع فرش را دارد که در ادامه به شرح این خدمات می پردازیم.

قالیشویی سه راه سیمین اصفهان

خدمات فرش و شستشو در سه راه سیمین

شستشوی فرش دستبافت :

در قالیشویی همیشه تمیز ، می توانید با خیال راحت ، انواع فرش دستبافت اصفهان ، نایین ، اردکان ، شهرکردی ، کاشان ، نجف آبادی و..‌.. را برای شستشوی اعلاشویی تحویل دهید و تمامی فرش های دستبافت به روش مناسب خودش شستشو توسط استادشور با تجربه انجام می شود و هیچ گونه تداخل رنگی در آنها بوجود نمی آید و برای فرشهای دستبافت زمینه کرم پس از فرآیند شستشو عملیات سفیدشویی و لکه برداری به صورت حرفه ای انجام می شود و تحویل آن به صورت لول شده و با ضمانت نامه کیفیت و سالم بودن می باشد.

شستشوی فرش ماشینی و فانتزی در سه راه سیمین

در قالیشویی همیشه تمیز ، با توجه به تنوع زیاد فرش های ماشینی نمی توان مانند سال های گذشته همه فرش ها را با یک روش شستشو انجام داد و با توجه به سابقه و تجربه استادکاران در کارخانه هر فرش ماشینی با روش خاص خود و با مواد شوینده استاندارد خاک گیری و شستشو و اعلاشویی و آبکشی می شود و هیچ فرشی دچار پارگی یا شکستگی و چروک نمی شود و بعد از کنترل نهایی کیفیت به صورت لول داخل کاور پلاستیکی گذاشته می شود و درب منزل مشتری تحویل داده می شود و فقط بعد از رضایت کامل مشتری از تمیزی و سالم بودن فرش ، مبلغ هزینه آن دریافت می شود.

شستشوی گلیم فرش و موکت

در قالیشویی همیشه تمیز انواع گلیم فرش و کناره فرش و موکت پرزدار و معمولی در همه ابعاد شستشو می شود هم چنین شستشوی تشک خوشخواب و روفرشی نیز به صورت حرفه ای و بدون آسیب به آن از دیگر خدمات این قالیشویی است.

خدمات رفوگری و ترمیم پارگی و سوختگی فرش

در کارخانه همیشه تمیز کلیه خدمات رفوگری فرش مثل ریشه زنی  ، شیرازه و زیگزاگ ، نوار دوزی و چرم دوزی برای فرش دستبافت و ماشینی توسط رفوگران با تجربه انجام می گیرد هم چنین خدمات ترمیم و پارگی و سوختگی فرش نیز از دیگر خدمات تکمیلی همیشه تمیز است.

میگن یا اولین باش یا بهترین .ما اولین نیستیم اما ادعا میکنیم بهترین قالیشویی در سه راه سیمین اصفهان هستیم که کلیه خدمات فرش بصورت استاندارد و تخصصی انجام می شود پس اگر می خواهید فرشها را با خیالی راحت و بدون دغدغه به قالیشویی دهید قالیشویی همیشه تمیز بهترین و مطمئن ترین انتخاب است ، چون همان طور که مشتری دغدغه کیفیت و قیمت مناسب برای خدمات فرش و شستشو دارد قالیشویی همیشه تمیز نیز کیفیت و شفافیت را در اولویت مجموعه کاری خود می داند زیرا بهترین و موثرترین تبلیغ کار خوب و مسئولیت پذیری می باشد و بدنبال آن تمام مشتریان راضی خودشان برای مجموعه ما تبلیغ خواهند کرد و این به نفع همیشه تمیز می باشد.

قالیشویی همیشه تمیز در تمام روزهای سال و بدون تعطیلی به ساکنین سه راه سیمین و خیابان های مجاور آن مثل کشاورزی ، خیابان وحید ، بلوارجانبازان ، شهرک ولیعصر ، شهرک امیریه ، خیابان قائمیه ، خیابان ارتش ، خیابان سهروردی ، خیابان رودکی ، محله فرح آباد ، خیابان مفتح  ، خیابان لوله ( باغ فردوس ) ، خیابان فرهنگ ، خیابان باغ دریاچه سرویس حمل و نقل دارد. شما می توانید در تمامی ساعات شبانه روز با تلفن های همیشه تمیز تماس بگیرید و کارشناسان مشاوره و ثبت سفارش برای شما انجام می دهند

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]