قالیشویی در خیابان کاوه اصفهان

قالیشویی همیشه تمیز ، در خیابان کاوه اصفهان بزرگترین و بهترین قالیشویی در نزدیکی شماست ،که در تمامی روزهای سال آماده ارائه کلیه خدمات فرش و قالیشویی می باشد. خیابان کاوه اصفهان ، بدلیل تراکم زیاد جمعیتی و زندگی آپارتمان نشینی ، نمی توان مانند سال های گذشته در پشت بام یا حیاط خونه یا داخل کوچه شستشوی فرش انجام داد و حتما باید به مراکز قالیشویی مراجعه کرد از این رو اگر بدنبال یک قالیشویی خوب در خیابان کاوه اصفهان هستید ما به شما قالیشویی همیشه تمیز را پیشنهاد می کنیم.

فیلم کارخانه قالیشویی همیشه تمیز
شعبه کاوه

 

قالیشویی همیشه تمیز دارای مجوز از اتحادیه قالیشویی اصفهان و اداره ثبت شرکت ها می باشد که جز مراکز تخصصی خدمات فرش می باشد که می توانید با شماره 03133331222 تماس بگیرید و از مشاوران این مجموعه کمک بگیرید.

قالیشویی همیشه تمیز تمامی خدمات شستشوی فرش و دیگر خدمات جانبی را بصورت اعلاشویی و حرفه ای انجام می دهند و قیمت تمامی خدمات آن طبق قانون اتحادیه قالیشویی در اصفهان می باشد و دارای قیمت شفاف می باشد.

لکه برداری فرش دستبافت

چرا باید قالیشویی همیشه تمیز را در خیابان کاوه اصفهان انتخاب کنیم؟؟؟؟

  1. از قالیشویی های خوشنام و با سابقه می باشد که دارای پروانه کسب می باشد.
  2. سرویس حمل ونقل برای تمام محله های خیابان کاوه دارد و فرش ها را از داخل منزل می برد و تحویل آن هم داخل منزل می باشد .
  3. دارای کارخانه تخصصی است و بدون واسطه کار می کند.
  4. ارائه فاکتور رسمی موقع بردن فرش و ضمانت نامه شستشو وسالم بودن فرش موقع تحویل
  5. استفاده از مواد شوینده درجه یک برای شستشوی فرش دستبافت و ماشینی
  6. تمامی عملیات شستشو توسط متخصص با تجربه انجام می شود و هر فرش به روش مناسب خودش شستشو می شود. زیرا اعتقاد ما بر این است که با شستشوی غیر تخصصی عمر فرش نصف می شود.

قالیشویی کاوه اصفهان

هم چنین قالیشویی همیشه تمیز در سراسر شهر اصفهان سرویس دهی برای خدمات فرش دارد و هر سال به بیش از 6000 هزار خانواده اصفهانی خدمات با کیفیت ارائه می دهد.

خیابان کاوه اصفهان کجاست؟

محله کاوه اصفهان در منطقه ۷ اصفهان واقع شده است و جز خیابان های مهم و پرتردد اصفهان می باشد که تقریبا از محدوده شهرک کاوه تا چهارباغ پایین را شامل می شود .

 قالیشویی کاوه اصفهان

از مراکز مهم این منطقه می توان به ترمینال مسافربری کاوه ، اداره ثبت شرکت ها، ایستگاه مرکزی مترو اصفهان ، برج کاوه ، مجتمع تجاری مسکونی کاوه ، خانه کشتی ، اداره گاز ، بوستان بهارستان ، بوستان ملت ، ترمینال بابلدشت ، بوستان بهشت ، هتل کاوه ، بوستان رستم شیرازی ، بوستان میر عماد ، کلانتری ۱۹ کاوه ، بیمارستان سوانح سوختگی ، داروخانه شبانه روزی و چندین مرکز تجاری و خرید در مجاورت این خیابان نام برد.

این خیابان ، در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از شمال با خیابان خیابان سیدرضی و بلوار رباط سوم ، از شرق با بهارستان و بلوار کاوه و از جنوب با بزرگراه چمران و بزرگراه ردانی پور و از غرب با رباط و خیابان رزمندگان و جابر انصاری محدود شده است ، و محله های خانه اصفهان ، ملک شهر ، برازنده ، اشراق ، جابر انصاری ، تیران آهنگران ، محله شمس آبادی ، محله مدرس ، و شهدا مجاورت دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]