قالیشویی در خانه اصفهان

قالیشویی همیشه تمیز  ، با ارائه خدمات قالیشویی ، اعلاشویی ، ترمیم و رفوگری فرش ، شستشوی موکت و فرش فانتزی و شستشوی خوشخواب در خدمت تمامی مشتریان این محدوده می باشد. بهترین قالیشویی در خانه اصفهان کجاست؟ اگر بدنبال یک قالیشویی خوب در خانه اصفهان می گردید،شرکت قالیشویی همیشه تمیز،حتما انتخاب مناسبی برای شستشوی فرش و خدمات جانبی فرش می باشد.

ویدیو کارخانه قالیشویی همیشه تمیز
شعبه خانه اصفهان

03133331222 قالیشویی همیشه تمیز

از هر کجای خانه اصفهان که هستید،نزدیکترین و بهترین قالیشویی  به شما ، کارخانه قالیشویی همیشه تمیز می باشد. قالیشویی همیشه تمیز عضو رسمی اتحادیه قالیشویی اصفهان است و با ارائه فاکتور رسمی و ضمانت شستشو بعد از تحویل فرش،خیال مشتری را از بابت شستشوی فرش راحت می کند.

کلیه خدمات قالیشویی همیشه تمیز ، بصورت تخصصی وبا توجه به شناخت نوع و جنس فرش انجام می شود زیرا که امروزه با توجه به پیشرفت سریع در مشاغل ، شغل قالیشویی نیز نیاز به تحقیق وتخصص دارد و واقعا نمیتوان همه فرش ها را با یک روش و یک نوع مواد شوینده تمیز کرد ما در قالیشویی همیشه تمیز با همکاری نیروهای جوان خلاق و استادشوران قدیمی باتجربه توانستیم بهترین خدمات فرش و قالیشویی را در خانه اصفهان و سراسر شهر اصفهان ارائه دهیم .

قالیشویی در خانه اصفهان

فرش در کارخانه قالیشویی همیشه تمیز،بعد از کارشناسی ،به صورت ویژه و اعلاشویی شستشو می شود،در نظر داشته باشین که فرآیند شستشو در قالیشویی خانه اصفهان با استفاده از بهترین مواد شوینده و توسط استادشور خبره انجام می شود،و بعد از خشک شدن و تایید نهایی کیفیت و سالم بودن فرش،به صورت لول شده و داخل کاور پلاستیکی درب منزل مشتری تحویل داده می شود. قالیشویی همیشه تمیز ،شفافیت در قیمت و نحوه شستشوی هر فرش را جز اولویت های مجموعه خود می داند،کارخانه قالیشویی همیشه تمیز در فضایی بیش از هزار متر مربع کلیه خدمات فرش و شستشو را به صورت فیلم و عکس به مشتری نشان می دهد،هم چنین قیمت شستشوی فرش وخدمات جانبی فرش براساس قیمت اتحادیه قالیشویی از مشتری گرفته می شود. قالیشویی همیشه تمیز در خانه اصفهان و سراسر شهر اصفهان آماده ارائه خدمات با کیفیت شستشوی فرش به همشهریان عزیز می باشد.

اعضای تیم همیشه تمیز

خانه اصفهان کجاست؟ محله خانه اصفهان یکی از شهرک های اقماری اصفهان است که در محدوده شمال غربی اصفهان واقع شده است.و با محله های کاوه ،کوجان،رزمندگان،ملک شهر،امام خمینی،مارچین،رزمندگان،بهرام آباد وگل محمدی مجاورت دارد.این محله در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد نیست. از مکان های مهم خانه اصفهان می توان به مجموعه گلها یا ۵ طبقه،باغ نوش،باغ بانوان،استخر قصرموج،پارک خانه اصفهان ،رستوران پسران حاتم،رستوران کدخدایی ،پارک گل محمدی و…اشاره کرد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]